Samochód

Atrakcyjne ceny, elastyczny zakres ochrony to zalety naszych pakietów dla posiadaczy flot samochodowych. U nas jako flotę traktujemy już 5 pojazdów!

Co warto wiedzieć o programie ubezpieczeń Małych Flot w HDI?

Poniżej znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania związane z ubezpieczeniem Małych Flot. Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na poszukiwane pytanie napisz do nas, a konsultant skontaktuje się z Tobą w możliwie jak najkrótszym czasie.

W jakich krajach działa OC komunikacyjne, a gdzie potrzebna jest Zielona Karta?
Ochroną objęte są skutki kolizji, potrącenia czy wypadku - zarówno na terenie Polski, jak również w wiekszości krajów europejskich. Pełną listę państw, w których wystarczy nasze OC, a do których trzeba dokupić Zieloną Kartę znajdziesz na stronie Polskiego Biura Ubezpieczycieli Komunikacyjnych.
Co to znaczy, że umowa AC jest oparta o formułę od wszystkich ryzyk?

Formuła ubezpieczenia od wszystkich ryzyk tzw. all risks zastosowana w naszych umowach AC oznacza, że umowa obejmuje wszystkie ryzyka standardowej polisy (np. wypadek, powódź) oraz wszystkie inne, które nie zostały wyraźnie wyłączone w umowie. Dzięki temu łatwiej jest dowiedzieć się kiedy ubezpieczenie zadziała. Wystarczy przeczytać wyłączenia, a nie wyłączenia i zakres ochrony jak w standardowych umowach. Taka formuła ułatwia dochodzenie swoich praw, bo to towarzystwo musi udowodnić, że dana szkoda nie jest objęta umową. 

Jakie pojazdy mogą być objęte ubezpieczeniem HDI Moto Assistance+?
Ubezpieczeniem HDI MOTO Assistance+ mogą być objęte:

- samochody osobowe

- samochody ciężarowo-osobowe

- samochody specjalne kempingowe

- przyczepy specjalne kempingowe

- samochody ciężarowe - których dopuszczalna masa całkowita nie przekracza 3,5 t 

- motocykle

- przyczepy lekkie o ładowności do 750 kg

Ważne! Nie stosujemy ograniczenia wiekowego pojazdów.

Jakie wypadki obejmuje ubezpieczenie NNW Komunikacyjne?
Przedmiotem ubezpieczenia HDI NNW są trwałe następstwa nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów pojazdu polegające na uszkodzeniu ciała lub rozstroju zdrowia, powodujące trwały uszczerbek na zdrowiu lub śmierć, powstałe podczas:
  • wsiadania i wysiadania z pojazdu,
  • postoju i naprawy na trasie jazdy,
  • bezpośrednio przy załadunku lub wyładunku pojazdu.
Jaką pomoc gwarantuje ubezpieczenie HDI Opony?
HDI Opony gwarantuje:

- wymianę kół - na miejscu zdarzenia, kół w których zostały uszkodzone opony lub dętki, na sprawne koło lub koła zapasowe,

- holowanie ubezpieczonego pojazdu do warsztatu, w którym zostanie naprawione uszkodzone ogumienie, jeśli wymiana koła lub kół w miejscu zdarzenia nie jest możliwa,

- pokrycie kosztów naprawy uszkodzonego ogumienia,

- telefoniczną pomoc informacyjną o danych teleadresowych:

a) zakładów wulkanizacyjnych, 
b) sklepów z oponami, 
c) punktów przechowywania opon

Pamiętaj o posiadaniu w Twoim pojeździe sprawnego koła zapasowego lub zestawu naprawczego koła. W przypadku braku wyżej wymienionych świadczenie pomocy nie zostanie zrealizowane.

Co obejmuje ubezpieczenie HDI Szyby?
Ubezpieczenie HDI Szyby obejmuje organizację oraz pokrycie kosztów naprawy lub wymiany szyb w pojazdach osobowych i ciężarowych do 3,5 t.
Jak działa ubezpieczenie HDI MINI GAP?
HDI MINI GAP to proste ubezpieczenie na wypadek kradzieży. Gwarantuje wypłatę określonej kwoty (nie więcej niż 3 tys. zł) w razie kradzieży samochodu. To idealne rozwiązanie dla tych, którzy kupują samo OC, ze względu na wiek samochodu.

Likwidacja szkód - zgłoś szkodę

Szanowni Państwo,

 

informujemy, że od piątku 13 października br. od godz. 22.00 do niedzieli 15 października br. do godz. 22.00 prowadzone będą prace techniczno-konserwacyjne powodujące niedostępność systemu zgłaszania szkód on-line. Szkody występujące w powyższym okresie można będzie zgłosić od poniedziałku 16 października br.

 

Informujemy również, że w przypadku szkód z ubezpieczeń majątkowych (domów, mieszkań i innych budynków)  powstałych na skutek nawałnic, huraganów, gradobicia itp. klienci mogą rozpocząć naprawę przed wizytą rzeczoznawcy. Prosimy jednak, aby najpierw wykonali zdjęcia miejsca zdarzenia oraz zniszczeń np. telefonem komórkowym. Następnie można rozpocząć sprzątanie, naprawę uszkodzeń lub zabezpieczyć mienie. Prosimy jednak o zachowanie uszkodzonych elementów do czasu kontaktu pracownika Warty oraz o zachowanie wszystkich faktur i kosztorysów.

 

Za wszelkie utrudnienia serdecznie przepraszamy.

Zespół HDI

Zgłoś szkodę:

  • FORMULARZ ZGŁOSZENIA SZKODY (chwilowo nieczynny)
  •  

Infolinia

22 449 99 99
Pon-Pt 08:00-20:00
Sb 08:00-16:00

Znajdź placówkę