HDI Asekuracja na Skype

Od 4 marca 2009 HDI Asekuracja uruchomiła dla Klientów korzystających z komunikatora Skype, możliwość kontaktu z infolinią HDI Asekuracji pod numerem 801 384 500, za pośrednictwem tego popularnego wśród Internautów narzędzia. Internauci będą mogli kontaktować się z infolinią firmy całkowicie za darmo.

Call Center HDI Asekuracja pracuje 5 dni w tygodniu od godziny 8.00 do 17.00. Na infolinii HDI Asekuracja dostępne są informacje na temat Towarzystwa, lokalizacji i godzin otwarcia jednostek terenowych, procedur postępowania związanych z ubezpieczeniem w przypadku zbycia lub nabycia pojazdu, likwidacji szkód.

"Udostępnienie infolinii poprzez Skype jest krokiem w kierunku naszych Klientów, którzy już odkryli ten wygodny i tani sposób komunikacji z bliskimi. Mamy nadzieję, że jak najszybciej dołączymy do grupy kontaktów Skype naszych Klientów".- mówi Piotr Pastuszka Zastępca Dyrektora ds. Sprzedaży HDI Asekuracja. I dodaje "Szeroko wykorzystywana telefonia Internetowa to bliska przyszłość, już teraz z Internetu korzysta 53 proc. mężczyzn i 45% kobiet*".

HDI Asekuracja

HDI Asekuracja Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. powstała 30 listopada 2006 w wyniku połączenia HDI Asekuracja Towarzystwo Ubezpieczeń S.A., jako spółki przejmującej, i HDI SAMOPOMOC TU S.A., jako spółki przejmowanej, należących do Grupy Talanx/HDI. Właścicielem 100% akcji skonsolidowanej Spółki jest HDI-Gerling International Holding AG z siedzibą w Hanowerze (Niemcy). HDI Asekuracja prowadzi działalność w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych i majątkowych (II Dział ubezpieczeń) specjalizując się w produktach dla Klientów indywidualnych i Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Strategia rozwoju Spółki tworzona jest w ramach strategii Grupy Talanx, z uwzględnieniem specyfiki rynku polskiego, i zakłada dalszy wzrost portfela ubezpieczeniowego oraz zapewnienie klientom łatwości dostępu do usług Spółek poprzez wykorzystanie sieci jednostek terenowych, sieci agentów i brokerów, przy równoczesnym utrzymaniu wysokich standardów obsługi.

*Na podstawie artykułu "Polska A w Internecie, Polska B tylko w Realu" gazeta.pl 02.03.2009.