Przejrzyste jak OWU produktów HDI Asekuracja

Czytelne i zrozumiałe - tym wyróżniają się na tle konkurencji Ogólne Warunki Ubezpieczenia (OWU) produktów HDI Asekuracja.

"Zależy nam, by Klienci podczas zakupu dowolnego ubezpieczenia w HDI Asekuracja dokonywali świadomego wyboru, dlatego stawiamy na edukację i komunikację m.in. poprzez tworzenie przejrzystych Ogólnych Warunków Ubezpieczenia" – podkreśla Maciej Friedel Członek Zarządu HDI Asekuracja.

OWU produktów HDI Asekuracja charakteryzują się staranną szatą graficzną, przejrzystym układem treści, pomysłowym sposobem prezentowania informacji np. w formie krótkich scenek komiksowych, a dodatkowo wyróżnione są fragmenty o których Klient szczególnie powinien pamiętać np. istotne zmiany w przepisach. Dużą wagę HDI Asekuracja przykłada także do języka warunków ubezpieczenia, chodzi o to, by książeczka którą Klient otrzymuje była zrozumiała i czytelna. Nad poprawnością językową HDI Auto, czy HDI Podróże czuwał prof. Jerzy Bralczyk, z którym HDI Asekuracja współpracowało w 2010 r.

O atutach OWU jednego z produktów - HDI Auto Casco można przeczytać na portalu PRNews.pl w tekście OWU nabierają kolorów. Dosłownie, zapraszamy do lektury.