Pytania i odpowiedzi

Masz pytania dotyczące procesu likwidacji szkody w HDI? Skorzystaj z centrum pomocy, gdzie znajdują się najczęściej zadawane pytania.

Co warto wiedzeć o ubezpieczeniu HDI Podróż+?

Ponizej znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania związane z ubezpieczeniem HDI Podróż+. Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na poszukiwane pytanie napisz do nas, a konsultant skontaktuje się z Tobą w możliwie jak najkrótszym czasie.

Jaki jest podstawowy zakres ubezpieczenia HDI Podróż Plus?

Umowa ubezpieczenia obejmuje w zakresie podstawowym:

  • Koszty leczenia
  • Następstwa nieszczęśliwych wypadków
  • Ratownictwo
  • Assistance Standard

.

Jaki zakres pomocy gwarantuje Assistance Standard?

 

Assistance Standard, obejmuje:

  • doraźną pomoc medyczną
  • transport z miejsca wypadku do placówki med., powrót do RP oraz transport zwłok Ubezpieczonego
  • wcześniejszy powrót Ubezpieczonego
  • przekazanie wiadomości
  • pomoc prawną
  • odzyskanie i ponowne skierowanie bagażu
  • pomoc w odzyskaniu utraconych dokumentów
Na jaką pomoc można liczyć wybierając Assistance Super?

Assistance Super obejmuje wszystkie usługi przewidziane w wariancie Assistance Standard, oraz dodatkowo:

  • powrót osób bliskich
  • kontynuacja podróży
  • opieka nad dziećmi
  • zastępczy kierowca
  • odwiedziny osoby wskazanej
  • dosłanie niezbędnych przedmiotów osobistych
  • pomoc finansowa
  • zakwaterowanie na czas rekonwalescencji
  • tłumacz
  • Odpowiedzialność cywilną
  • Bagaż podróżny (w tym sprzęt sportowy) oraz opóźnienie dostarczenia bagażu
  • Koszty odwołania uczestnictwa w imprezie turystycznej
  • Koszty anulowania biletu podróżnego
  • Koszty anulowania nocleguKoszty odwołania/opóźnienia lotu
  • Kontynuacja leczenia powypadkowego w RP
  • SKI PLUS
O jakie opcje dodatkowe można rozszerzyć HDI Podróż Plus?

Umowa ubezpieczenia HDI Podróż Plus może zostać rozszerzona o poniższe ryzyka:

  • wykonywanie pracy
  • amatorskie uprawianie narciarstwa
  • uprawianie sportów ekstremalnych
  • działania wojenne, stan wyjątkowy
  • następstwa chorób przewlekłych
  • NNW powstałych w wyniku chorób tropikalnych
Na jaki okres można zawrzeć umowę HDI Podróż Plus?

Umowę ubezpieczenia zawiera się na dowolny okres od jednego dnia do jednego roku.

Likwidacja szkód - zgłoś szkodę

Szanowni Państwo,

 

informujemy, że od piątku 13 października br. od godz. 22.00 do niedzieli 15 października br. do godz. 22.00 prowadzone będą prace techniczno-konserwacyjne powodujące niedostępność systemu zgłaszania szkód on-line. Szkody występujące w powyższym okresie można będzie zgłosić od poniedziałku 16 października br.

 

Informujemy również, że w przypadku szkód z ubezpieczeń majątkowych (domów, mieszkań i innych budynków)  powstałych na skutek nawałnic, huraganów, gradobicia itp. klienci mogą rozpocząć naprawę przed wizytą rzeczoznawcy. Prosimy jednak, aby najpierw wykonali zdjęcia miejsca zdarzenia oraz zniszczeń np. telefonem komórkowym. Następnie można rozpocząć sprzątanie, naprawę uszkodzeń lub zabezpieczyć mienie. Prosimy jednak o zachowanie uszkodzonych elementów do czasu kontaktu pracownika Warty oraz o zachowanie wszystkich faktur i kosztorysów.

 

Za wszelkie utrudnienia serdecznie przepraszamy.

Zespół HDI

Zgłoś szkodę:

  • FORMULARZ ZGŁOSZENIA SZKODY (chwilowo nieczynny)
  •  

Infolinia

22 449 99 99
Pon-Pt 08:00-20:00
Sb 08:00-16:00

Znajdź placówkę