HDI MOTO ASSISTANCE +

Jest gwarantem kontynuacji podróży - Twojej i Twoich bliskich w przypadku wypadku, awarii bądź kradzieży pojazdu. Jesteśmy do Twojej dyspozycji 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu. Ochrona ubezpieczeniowa może obejmować zdarzenia powstałe w Polsce oraz na terytorium Europy.

Co warto wiedzieć o naszym HDI MOTO Assistance+?

Poniżej znajdują się wyjaśnienia i odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania związane z ubezpieczeniem HDI MOTO Assistance+. Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na poszukiwane pytanie napisz do nas, a konsultant skontaktuje się z Tobą w możliwie jak najkrótszym czasie.

Warianty assistance dopasowane do potrzeb klienta
Chcesz mieć podstawową pomoc w razie wypadku? A może wolisz mieć pełne wsparcie w razie kłopotów z autem w dowolnym miejscu w Polsce i zagranicą oraz wiele usług dodatkowych m.in. pomoc w razie rozładowanie akumulatora, samochód zastępczy czy organizację wymiany opon? W HDI możesz wybrać wariant assistance, który odpowiada Twoim potrzebom.
 
W HDI to Ty decydujesz o zakresie pomocy, jakiej udzielimy Ci na drodze w razie problemów z autem. Nasi klienci mają zapewnioną podstawową pomoc w razie wypadku polegającą na holowaniu pojazdu do 100 km, udzieleniu informacji serwisowej czy przekazaniu wiadomości.
 
Jeśli potrzebujesz szerszej pomocy, możesz wybrać jeden z szerszych wariantów HDI Moto Assistance+. Będziesz mógł wtedy liczyć na pomoc nie tylko w razie wypadku, ale też awarii i innych zdarzeń (np. przedziurawienia opony, braku paliwa itp.).
 
Holowanie do wskazanego miejsca, nawet bez limitu kilometrów

Wybierz OC Turbo, a podstawowy pakiet assistance gwarantujący np. holowanie po wypadku dostaniesz w cenie. Wariant Standard gwarantuje organizację i pokrycie kosztów holowania auta po wypadku do 100 km od miejsca zdarzenia. U nas to Ty decydujesz, gdzie chcesz być holowany – my możemy Ci tylko podpowiedzieć, gdzie są najbliższe warsztaty. Kupując jeden z trzech wariantów assistance, możesz liczyć na holowanie również w razie awarii i to nawet bez limitu kilometrów na terenie RP.

Każdy kilometr holowania kosztuje od 2,5 zł do nawet 4 zł, w zależności od odległości i oczywiście usługodawcy. Dlatego warto zapewnić sobie holowanie nie tylko w razie wypadku, ale też awarii czy innego zdarzenia losowego, np. rozładowania akumulatora, braku paliwa czy nalania niewłaściwego paliwa.
Limit odległości holowania zależy od potrzeb konkretnego użytkowania. Jeśli wiesz, że niemal na pewno nie pojedziesz np. 200 km, możesz wybrać wariant z takim limitem. Jeśli zaś jeździsz po całej Polsce, idealnym rozwiązaniem będzie dla ciebie gwarancja holowania w całej Polsce bez limitów.
 
Dlatego HDI oferuje warianty assistance, z różnymi limitami holowania w kraju i za granicą:
 

Standard – do 100 km, tylko w razie wypadku, tylko na terytorium RP

Złoty – do 200 km, w razie awarii, wypadku czy innych zdarzeń, na terytorium RP i w Europie

Złoty+ – do 400 km w razie awarii, wypadku czy innych zdarzeń, na terytorium RP i w Europie

Podróżnik 15 – do 400 km w razie awarii, wypadku czy innych zdarzeń, na terytorium RP i w Europie

Kompleksowa pomoc w razie awarii
W ramach odpłatnych pakietów assistance w przypadku awarii podejmiemy próbę usprawnienia auta na miejscu lub odholujemy samochód do warsztatu. W wariancie assistance Złoty + oferujemy w przypadku awarii auto zastępcze na 5 dni.
 
Jeśli wykupisz pakiet assistance, to w razie awarii nie trzeba nerwowo dzwonić do znajomych czy szukać najbliższego warsztatu. Wystarczy zadzwonić do Centrum Obsługi Klienta, żeby przyjechała pomoc drogowa i spróbowała naprawić auto. Jeśli to się nie uda, odholuje je do wskazanego warsztatu. Odległość holowania zależy od pakietu assistance, jaki kupisz.
 
Zaletą pomocy w razie awarii jest to, że nie płacisz za wykonaną usługę usprawnienia na miejscu zdarzenia – tylko za same części. A wiadomo, że pomoc drogowa wezwana na własną rękę, widząc kierowcę w takiej trudnej sytuacji, jest w stanie bardzo wysoko wycenić swoje usługi.
 
Kiedy zadziała polisa assistance?
W zależności od wybranego wariantu polisa assistance może zadziałać w razie:
- wypadku,
- awarii,
- innych zdarzeń losowych,
- kradzieży
 
Co jest uznawane za wypadek w umowie assistance?
Wypadek w assistance to zdarzenie powodujące unieruchomienie pojazdu, a w szczególności:
- zderzenie z człowiekiem, zwierzęciem, autem i każdym innym przedmiotem, jak również wpadnięcie do wody, 
- działanie osób trzecich w tym m.in. kradzież elementów pojazdu, wandalizm (np. ---- przecięcie kół, wybicie szyby), włamanie (np. zniszczenie stacyjki) lub zwierząt (m.in. przegryzienie przewodów przez zwierzęta), 
- pożar lub wybuch, zarówno z wewnątrz, jak i z zewnątrz pojazdu
 
Co to jest awaria w umowie assistance?
Awaria w assistance to unieruchomienie pojazdu z powodu niesprawności systemów mechanicznych, elektrycznych, elektronicznych, hydraulicznych, pneumatycznych i optycznych auta.
Co oznacza termin "inne zdarzenie" w umowie assistance?
Inne zdarzenia w assistance to niemożność korzystania z ubezpieczonego pojazdu na skutek:
- braku powietrza w oponie/oponach,
- rozładowania akumulatora,
- braku paliwa, zamarznięcia paliwa lub użycia niewłaściwego paliwa,
- zagubienia kluczy czy innych urządzeń potrzebnych do otwarcia lub uruchomienia auta,
- zatrzaśnięcia w aucie kluczy lub innych urządzeń potrzebnych do otwarcia pojazdu.
 
Dlaczego warto zdecydować się na zakup wariantu Złoty?
Wybierając wariant Złoty ubezpieczenia HDI MOTO Assistance+ możesz liczyć na:
- pomoc w razie wypadku, kradzieży, awarii, innych zdarzeń losowych, i nieszczęśliwego wypadku
- limit na holowanie pojazdu do 200 km, pozwala na udzielenie realnej pomocy
- pojazd zastępczy na 5 dni po wypadku lub kradzieży
- ochronę  na terytorium całej Europy
 
 

 

Dlaczego warto zdecydować się na zakup wariantu Złoty+?
Wybierając wariant Złoty+ ubezpieczenia HDI MOTO Assistance+ możesz liczyć na:
- pomoc w razie wypadku, kradzieży, awarii, innych zdarzeń losowych, i nieszczęśliwego wypadku
- holowanie na odległość do 400 km – limit wystarczający w 99% przypadków
- pojazd zastępczy: do 10 dni po wypadku i kradzieży lub do 5 dni po awarii
- zakwaterowanie dla Ubezpieczonych – czyli wszystkich osób podróżujących ubezpieczonym pojazdem (do 2 dób)
- ochronę  na terytorium całej Europy
- możliwość skorzystania z pomocy medycznej
 
Oferta dla poszukujących ochrony na czas krótkiego, 15 dniowego wyjazdu w Polsce lub za granicą
Wariant Podróżnik 15, naszego HDI MOTO Assistance+ polecamy osobom wybierającym się w podróż po Polsce czy za granicą, które nie mają całorocznego assistance lub mają je w ograniczonym zakresie.
Podróżnik 15 gwarantuje:
- pomoc w razie wypadku, kradzieży, awarii, innych zdarzeń losowych, i nieszczęśliwego wypadku
- holowanie pojazdu na dystansie do 400 km
- zakwaterowanie i pomoc medyczną
- pomoc na terenie Polski i Europy
 
Pamiętaj! W razie problemów wystarczy zadzwonić pod numer +48 22 44 99 999 lub 801 801 181, żeby uzyskać wsparcie w kłopotach przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.
 

Likwidacja szkód - zgłoś szkodę

Szanowni Państwo,

 

informujemy, że od piątku 13 października br. od godz. 22.00 do niedzieli 15 października br. do godz. 22.00 prowadzone będą prace techniczno-konserwacyjne powodujące niedostępność systemu zgłaszania szkód on-line. Szkody występujące w powyższym okresie można będzie zgłosić od poniedziałku 16 października br.

 

Informujemy również, że w przypadku szkód z ubezpieczeń majątkowych (domów, mieszkań i innych budynków)  powstałych na skutek nawałnic, huraganów, gradobicia itp. klienci mogą rozpocząć naprawę przed wizytą rzeczoznawcy. Prosimy jednak, aby najpierw wykonali zdjęcia miejsca zdarzenia oraz zniszczeń np. telefonem komórkowym. Następnie można rozpocząć sprzątanie, naprawę uszkodzeń lub zabezpieczyć mienie. Prosimy jednak o zachowanie uszkodzonych elementów do czasu kontaktu pracownika Warty oraz o zachowanie wszystkich faktur i kosztorysów.

 

Za wszelkie utrudnienia serdecznie przepraszamy.

Zespół HDI

Zgłoś szkodę:

  • FORMULARZ ZGŁOSZENIA SZKODY (chwilowo nieczynny)
  •  

Wolisz zgłosić szkodę przez telefon?

Zadzwoń na numer infolinii

22 449 99 99 801 801 181

lub wyślij SMS o treści SZKODA na numer +48 661 001 581. Oddzwonimy.

Koszt połączenia telefonicznego i wiadomości SMS zgodnie z cennikiem Twojego operatora.

Znajdź placówkę