HDI Autocasco (AC)

AC - Ubezpieczenie autocasco w HDI to elastyczna oferta, umożliwiająca dopasowanie zakresu ubezpieczenia i jego ceny do potrzeb i zasobności Twojego portfela. Gwarantuje wypłatę odszkodowania w razie rozbicia pojazdu, próbie włamania, dewastacji czy kradzieży.

Co warto wiedzieć o naszym AC?

Ponizej znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania związane z ubezpieczeniem AC. Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na poszukiwane pytanie napisz do nas, a konsultant skontaktuje się z Tobą w możliwie jak najkrótszym czasie.

Co to znaczy, że umowa jest oparta o formułę all risks?

Formuła ubezpieczenia od wszystkich ryzyk tzw. all risks zastosowana w naszych umowach AC oznacza, że umowa obejmuje wszystkie ryzyka standardowej polisy (np. wypadek, powódź) oraz wszystkie inne, które nie zostały wyraźnie wyłączone w umowie. Dzięki temu łatwiej jest dowiedzieć się kiedy ubezpieczenie zadziała. Wystarczy przeczytać wyłączenia, a nie wyłączenia i zakres ochrony jak w standardowych umowach. Taka formuła ułatwia dochodzenie swoich praw, bo to towarzystwo musi udowodnić, że dana szkoda nie jest objęta umową. 

Czy umowa chroni także na wypadek kradzieży auta?

Tak, ryzyko kradzieży pojazdu jest standardowo objęte ochroną. Jako jedno z niewielu towarzystw umożliwiamy ubezpieczenie od ryzyka kradzieży również na terenie państw wyłonionych z byłego ZSRR oraz Turcji (w części europejskiej), a także na terenie maroka, Tunezji i Izraela.

 

Pokrywamy również koszty naprawy zniszczeń pojazdu powstałych przy próbie włamania, dewastacji czy krótkotrwałej kradzieży, gdy samochód zostanie odnaleziony.

Jakie assistance można dokupić do AC w HDI?

Oferujemy cztery warianty assistance: trzy całoroczne i jeden krótkoterminowy. W zależności od wybranego wariantu mogą one gwarantować pomoc tylko w razie wypadku lub również w przypadku awarii lub kradzieży samochodu, innych zdarzeń (np. brak paliwa, przebicie opony itp.) czy nieszczęśliwego wypadku Ubezpieczonego.

Szczegóły oferty assistance możesz poznać w sekcji opisującej nasze pakiety assistance.

Jak działa opcja niemalejącej sumy ubezpieczenia po szkodzie?

Jeśli wykupisz opcję niemalejącej sumy ubezpieczenia, suma ubezpieczenia wpisana w polisie nie będzie zmniejszona o wypłaconą w razie słuczki kwotę. To oznacza, że po szkodzie nie trzeba będzie dopłacać składek, żeby wyrównać ubytek (tzw. doubezpieczenie). Standardowo, każda wypłata pomnieszja sumę ubezpieczenia tzn. jeśli masz ubezpieczony pojazd na 30 tys. zł, a dostaniesz 10 tys. zł odszkodowania, to suma ubezpieczenie zmniejszy się do 20 tys. zł. Z opcją niemlejącej sumy ubezpieczenia będzie to nadal 30 tys. zł i to bez konieczności ponoszenia dodatkowych wydatków. 

Likwidacja szkód - zgłoś szkodę

Szanowni Państwo,

 

informujemy, że od piątku 13 października br. od godz. 22.00 do niedzieli 15 października br. do godz. 22.00 prowadzone będą prace techniczno-konserwacyjne powodujące niedostępność systemu zgłaszania szkód on-line. Szkody występujące w powyższym okresie można będzie zgłosić od poniedziałku 16 października br.

 

Informujemy również, że w przypadku szkód z ubezpieczeń majątkowych (domów, mieszkań i innych budynków)  powstałych na skutek nawałnic, huraganów, gradobicia itp. klienci mogą rozpocząć naprawę przed wizytą rzeczoznawcy. Prosimy jednak, aby najpierw wykonali zdjęcia miejsca zdarzenia oraz zniszczeń np. telefonem komórkowym. Następnie można rozpocząć sprzątanie, naprawę uszkodzeń lub zabezpieczyć mienie. Prosimy jednak o zachowanie uszkodzonych elementów do czasu kontaktu pracownika Warty oraz o zachowanie wszystkich faktur i kosztorysów.

 

Za wszelkie utrudnienia serdecznie przepraszamy.

Zespół HDI

Zgłoś szkodę:

  • FORMULARZ ZGŁOSZENIA SZKODY (chwilowo nieczynny)
  •  

Wolisz zgłosić szkodę przez telefon?

Zadzwoń na numer infolinii

22 449 99 99 801 801 181

lub wyślij SMS o treści SZKODA na numer +48 661 001 581. Oddzwonimy.

Koszt połączenia telefonicznego i wiadomości SMS zgodnie z cennikiem Twojego operatora.

Znajdź placówkę