HDI Opony

Ubezpieczenie opon to gwarancja pomocy w przypadku uszkodzenia ogumienia: opon, dętek czy kół w Twoim pojeździe. Możesz liczyć na nasze wsparcie w dowolnym miejscu w Polsce!

Co warto wiedzieć o HDI Opony?

Poniżej znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania związane z ubezpieczeniem HDI Opony. Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na poszukiwane pytanie napisz do nas, a konsultant skontaktuje się z Tobą w możliwie jak najkrótszym czasie.

Jaką pomoc gwarantuje ubezpieczenie HDI Opony?
HDI Opony gwarantuje:

- wymianę kół - na miejscu zdarzenia, kół w których zostały uszkodzone opony lub dętki, na sprawne koło lub koła zapasowe,

- holowanie ubezpieczonego pojazdu do warsztatu, w którym zostanie naprawione uszkodzone ogumienie, jeśli wymiana koła lub kół w miejscu zdarzenia nie jest możliwa. W tym przypadku umowa gwarantuje również pokrycie kosztów naprawy uszkodzonego ogumienia ubezpieczonego pojazdu w serwisie wskazanym przez Centrum Obsługi Klienta,

- telefoniczną pomoc informacyjną o danych teleadresowych:

a) zakładów wulkanizacyjnych, 
b) sklepów z oponami, 
c) punktów przechowywania opon

Pamiętaj o posiadaniu w Twoim pojeździe sprawnego koła zapasowego lub zestawu naprawczego koła. W przypadku braku wyżej wymienionych świadczenie pomocy nie zostanie zrealizowane.

Jakie samochody mogą być objęte ubezpieczeniem HDI Opony?

HDI OPONY może obejmować zarejestrowane na terytorium RP:

  • - samochody osobowe,
  • - samochody ciężarowe o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony

Ważne! Umowę można zawrzeć bez względu na wiek pojazdu.

W Czy HDI opony zadziała w przypadku najechania na dziurę w drodze?

Tak. HDI Opony gwarantuje pomoc w razie uszkodzenia opony na skutek najechania na ostre przedmioty takie jak szkło, gwoździe czy ubytki w nawierzchni drogi.

 

Jak uzyskać pomoc z ubezpieczenia HDI Opony?
W przypadku szkody z ubezpieczenia HDI OPONY skontaktuj się całodobowo z Centrum Obsługi Klienta pod numerem: 22 44 99 999* lub 801 801 181* (opłata za połączenie zgodna z cennikiem operatora).

Likwidacja szkód - zgłoś szkodę

Szanowni Państwo,

 

informujemy, że od piątku 13 października br. od godz. 22.00 do niedzieli 15 października br. do godz. 22.00 prowadzone będą prace techniczno-konserwacyjne powodujące niedostępność systemu zgłaszania szkód on-line. Szkody występujące w powyższym okresie można będzie zgłosić od poniedziałku 16 października br.

 

Informujemy również, że w przypadku szkód z ubezpieczeń majątkowych (domów, mieszkań i innych budynków)  powstałych na skutek nawałnic, huraganów, gradobicia itp. klienci mogą rozpocząć naprawę przed wizytą rzeczoznawcy. Prosimy jednak, aby najpierw wykonali zdjęcia miejsca zdarzenia oraz zniszczeń np. telefonem komórkowym. Następnie można rozpocząć sprzątanie, naprawę uszkodzeń lub zabezpieczyć mienie. Prosimy jednak o zachowanie uszkodzonych elementów do czasu kontaktu pracownika Warty oraz o zachowanie wszystkich faktur i kosztorysów.

 

Za wszelkie utrudnienia serdecznie przepraszamy.

Zespół HDI

Zgłoś szkodę:

  • FORMULARZ ZGŁOSZENIA SZKODY (chwilowo nieczynny)
  •  

Wolisz zgłosić szkodę przez telefon?

Zadzwoń na numer infolinii

22 449 99 99 801 801 181

lub wyślij SMS o treści SZKODA na numer +48 661 001 581. Oddzwonimy.

Koszt połączenia telefonicznego i wiadomości SMS zgodnie z cennikiem Twojego operatora.

Znajdź placówkę