HDI Szyby

To gwarancja bezpieczeństwa Twojej podróży na terytorium Polski w przypadku uszkodzenia szyb w ubezpieczonym pojeździe.

Co warto wiedzieć o ubezpieczeniu HDI Szyby?

Poniżej znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania związane z ubezpieczeniem HDI Szyby. Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na poszukiwane pytanie napisz do nas, a konsultant skontaktuje się z Tobą w możliwie jak najkrótszym czasie.

Co obejmuje ubezpieczenie HDI Szyby?

Ubezpieczenie HDI Szyby obejmuje organizację oraz pokrycie kosztów naprawy lub wymiany szyb w pojazdach osobowych i ciężarowych do 3,5 t.

 

Jakie mogą być maksymalne koszty wymiany szyby?

Maksymalne koszty naprawy szyby określa tzw. suma ubezpieczenia. W HDI Szyby wynosi ona 4 tys. zł na jedno zdarzenie.

Dodatkowo, koszty naprawy do tego limitu pokrywamy bez względu na liczbę zgłoszonych w ciągu roku szkód.

Gdzie odbywa się naprawa lub wymiana szyby?

Naprawa lub wymiana szyby pojazdu dokonywana jest za pośrednictwem wskazanych przez nas dostawców realizujących usługi w zakresie wymiany lub naprawy szyb pojazdów.

Jeżeli czas oczekiwania na wymianę szyby w sieci dostawców usług przekracza termin 14 dni (roboczych) od daty zgłoszenia szkody, pokrywamy (do wysokości sumy ubezpieczenia) koszt naprawy lub wymiany szyby zakupionej w autoryzowanym serwisie obsługi danej marki pojazdu.

Jak zgłosić szkodę z ubezpieczenia HDI Szyby?

W przypadku szkody z ubezpieczenia HDI SZYBY skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta pod numerem: 22 44 99 999* lub 801 801 181* (opłata za połączenie zgodna z cennikiem operatora).

Likwidacja szkód - zgłoś szkodę

Szanowni Państwo,

 

informujemy, że od piątku 13 października br. od godz. 22.00 do niedzieli 15 października br. do godz. 22.00 prowadzone będą prace techniczno-konserwacyjne powodujące niedostępność systemu zgłaszania szkód on-line. Szkody występujące w powyższym okresie można będzie zgłosić od poniedziałku 16 października br.

 

Informujemy również, że w przypadku szkód z ubezpieczeń majątkowych (domów, mieszkań i innych budynków)  powstałych na skutek nawałnic, huraganów, gradobicia itp. klienci mogą rozpocząć naprawę przed wizytą rzeczoznawcy. Prosimy jednak, aby najpierw wykonali zdjęcia miejsca zdarzenia oraz zniszczeń np. telefonem komórkowym. Następnie można rozpocząć sprzątanie, naprawę uszkodzeń lub zabezpieczyć mienie. Prosimy jednak o zachowanie uszkodzonych elementów do czasu kontaktu pracownika Warty oraz o zachowanie wszystkich faktur i kosztorysów.

 

Za wszelkie utrudnienia serdecznie przepraszamy.

Zespół HDI

Zgłoś szkodę:

  • FORMULARZ ZGŁOSZENIA SZKODY (chwilowo nieczynny)
  •  

Wolisz zgłosić szkodę przez telefon?

Zadzwoń na numer infolinii

22 449 99 99 801 801 181

lub wyślij SMS o treści SZKODA na numer +48 661 001 581. Oddzwonimy.

Koszt połączenia telefonicznego i wiadomości SMS zgodnie z cennikiem Twojego operatora.

Znajdź placówkę